Klávesnici vybírejte s rozmyslem

Musím se přiznat hned na okraj, že klávesnícím, které používám jsem nikdy nevěnoval pozornost. Konkrétně nikdy jejich výběru. Považoval jsem to za kus plastu, který má zejména na noteboocích trochu jinak rozházená některá tlačítka, ale že jinak jsou všechny stejné. Byl jsem za hlupáka když jsem vyhodil 500 Kč za klávesnici Genius Ultraflat – stala se totiž nejhorší klávesnicí jaká se mi kdy dostala do pařátů. Člověk by rozhodně nečekal, že za 500 Kč dostane naprosto nepohodlnou a všem standardům odpírající klávesnici na, které zkrátka nelze pracovat. Kvalitnější klávesnici dostanete za 120 Kč v Tescu. Rozhodně ale nedělejte stejnou chybu jako já a nepořizujte si klávesnici Genus Ultraflat (na prvním obrázku).

ultraflat

Udělal jsem hloupost a začal ji hned druhý den řešit. Na kvalitním internetovém eshopu Czech Computer jsem si pořídil dobře hodnocenou klávesnici X7 G300 v ceně 300 Kč. Ušetřil jsem tedy 200 Kč a mám kvalitní klávesnici od stejného výrobce mé oblíbené myši. Nyní jsem spokojen.

A poučení? Klávesnice nepovažuji za produkt, ve kterém jsou inovace na místě – přesně naopak. Mnohem spokojenější jsem pokud jsou tlačítka všude stejné a stejně vysoká. G300 naprosto splnila moje představy kvalitní počítačové klávesnice a její výrobce A4Tech si u mě (po dřívější koupi myši X7 se kterou jsem rovněž zcela spokojen) zase jedno malé skoro-bezvýznamné plus.

keyboard

Červená tlačítka na X7 jdou samozřejmě vyměnit – k celému balení dostanete i klasická tlačítka WASD a šipky, kterými můžete nahradit rudé předchůdce.

2 Responses to Klávesnici vybírejte s rozmyslem

  1. Martin says:

    Jako člověk používající klávesnici dnes a denně jsem už před mnoha a mnoha lety zjistil, že nejlepší je klasický konzervativní standart. Prostě Chicony. Ano nemá spoustu multimediálních fičur, není ani přespříliš ergo, není podsvícená (což bych osobně ocenil), ale je to základ, který funguje a neexperimentuje s něčím co, člověku chybí v momentě, kdy to není.

  2. Vladimír says:

    já byl nejvíc spokojenej s USB verzí Microsoft Natural Keyboard PRO, používal jsem jí léta (asi 6-7 let) než mi jí uklízečka polila desinfekcí a odpálilahttp://www.dansdata.com/nkpro.htmbohužel už se nedá sehnat 😦

Zanechat Odpověď

