Windows Live Writer mi usnadnil psaní blogu

Když jsem si před půlrokem zakládal profil na live.com, nevěděl jsem jak zábavné pro mě bude psaní mého blogu díky Windows Live Writer. Live Writer je klientský program pro psaní blogu. Defacto nabízí všechno, co klasické psaní ve webovém rozhraní – výhodou při tom je, že veškerá úprava probíhá na desktopovém systému. Psaní mého blogu na Live Spaces mě začalo opravdu bavit. Stačilo spustit program a všechno mohlo jet. Všechno to fungovalo díky desktopovému systému skvěle – žádná omezenost webovým rozhraním a ještě starým HTTP protokolem přitom nehraje roli. To jsem ale ještě nevěděl, že Windows Live Writer není jen omezený na služby Live Spaces. Zrovna tak jde totiž velice jednoduše připojit k jiným blogovacím systémům. A jak už jste si asi všimli tak i na pazderka.cz, kde používám WordPress. Nyní tedy píši sice dva blogy, ale práce je pro mě velice jednoduchá. Zkrátka zadám, aby se stejná položka publikovala jak na pazderka.cz tak na stepanpazderka.spaces.live.com.

A má to ještě jednu výhodu. Svůj blog můžete spojit s veškerými službami Windows Live a změny na libovolné doméně s podporovaným blogovacím systémem se zobrazí ostatním přátelům na Live Messengeru stejně jako by šlo o blog na Live Spaces.

Zanechat Odpověď

