Adobe pro studenty témeř zadara – už mi sedí doma

1253164985-adobe-photoshop-cs3-extendedO bjednávka prošla sice menším zdržením, ale nakonec mi chlapíci od PPL můj objednaný Photoshop CS3 pro studenty dovezli doslova až pod nos. A mám ho doma. Nutno podotknout že tím však celý obchod pro zákazníka nekončí. Aby se mohl radovat se svým novým kouskem softwaru déle než třicet dní, musí poslat potvrzení o studiu čí kopii ISIC karty a vyplněný formulář na adresu techsoftu což je český autorizační zástupce Adobe. Formulář najdete přímo v krabici, ale víme že pošta není tak rychlá jak potřebujeme a tak existuje i elektronická varianta. Klasické PDFko s přiloženou kopií ISIC karty jsem odeslal přímo na email techsoftu a za čtyři hodiny se radoval z nového klíče. A teď mohu svůj Photoshop používat na plno bez jakýkoliv omezení.

Hodí se ještě dodat, že zákazníci, kteří si Photoshop pořídi do února 2009 dostávají upgrade na CS4 verzi zcela zdarma. O ten je však potřeba si osobně zažádat na lince Adobe. A pochopitelně v angličtině. Pro českého studenta by to však neměl být problém. Budou po vás chtít Proof of Purchase (doklad o koupi) a vyplněný formulář, který najdete na stránkách adobeprostudenty.cz nebo techsoft.cz. V současné době čekám na odpověď Adobe jestli upgrade dostanu. Zatím odpověděli pouze, že mnou poslané informace souhlasí a dávají je na ústředí. Tak uvidíme. Zatím mám ale velkou radost. Aktivace studentské verze je opravdu jednouchá a rychlá a musím tímto pochválit jak Adobe (že přišel s ideou licencí pro studenty) tak Techsoft (za opravdu svižnou aktivaci). Celý photoshop i s doručením PPL mě vyšel přesně na 1404 Kč.

4 Responses to Adobe pro studenty témeř zadara – už mi sedí doma

  1. Matěj says:

    Ano, je fajn, že Adobe poskytuje takové slevy na programy pro studenty (taky mám Photoshop CS3, pak jsem si ještě koupil Web Premium), ale Microsoft je nabízí za ISIC zdarma… 😉 Nicméně Microsoft nic takového jako Photoshop nebo Dreamweaver bohužel nemá :-(.P.S.: Já už free upgrade na CS4 prošvihl – je to až od září do února, já programy koupil v květnu. 😦

  2. Štěpán says:

    O Dreamsparku mluvit nemusíš. Ten znám dobře a taky ho využívám (měl bys někdy pročíst mé starší články). Já využívám od Adobe jen photoshop (Flash Player a Reader se nepočítají). Na tvorbu webu se však držím PSPadu v kombinací právě s Photoshopem. Expression Studio jsem zatím nezačal využívat naplno, ale chystám se si projet tutoriály na webu a naučit se dělat web pomocí vektorů. Přece jen to dnes letí víc. 🙂

  3. Štěpán says:

    Kdyby měl ale Microsoft vlastní rastrový editor zadarmo ke stažení na dreamsparku tak ho určitě taky zkusím.

  4. Vladimír says:

    no, já používám Adobe Photoshop, Image Styler a kdysi jsem používal Premier…ale všechno tak 8 let starý verze (legálně). Na nový nebylo…a jako nestudent bohužel tuhle lákavou nabídku nevyužiju 😦

Zanechat Odpověď

