Upgrade na CS4 skončil úspěchem!

2882881044_9685e32a6b Je to tak. Po koupení studentské verze Photoshopu CS3 Extended o které jsem psal zde, mi dnes došel domů balík přes UPS. Ano – dostal jsem krabicovou verzi Photoshop CS4 zcela zdarma a opět přímo pod nos! Tudíž Adobe se zase vytáhl a je opravdu radost s touto firmou obchodovat! 🙂

2 Responses to Upgrade na CS4 skončil úspěchem!

  1. Miroslav says:

    adobe je prostě kvalita, takovýhle přístup k zákazníkovi je pak radostí

  2. Štěpán says:

    Jo přesně 🙂 Teď aktuálně zkouším seriová čísla – vypadá to, že CS4 jsem dostal jako samostatný produkt. Aspoň se tak chová, protože po jeho nainstalování CS3 nezmizel, ale zůstaly oba Photoshopy. Možná jsem dostal CS4 Extended zdarma a to by bylo určitě super 😉

Zanechat Odpověď

