Přešel jsem

web Předně se omlouvám že jsem tak dlouho nenapsal. V posledních několika týdnech jsme měli ve škole těžkou dřinu. Dělali jsme se s projektem, který by měl naší školu více zviditelnit. Jedná se o reklamní DVD obsahujíc mimojiné film, fotogalerii a mapu školy. Já jsem celou dobu zastával pozici kameramana a designéra. Nu a občas jsem samozřejmě kecal režii do vedení :).

Ale stalo se jak se stalo. Dnes ke dni 28.1.2009 jsem kompletně přešel od klasického PSPadu pod křídla microsoftího Visual Expression Web 2.0. Zkrátka jsem prožil přerod a ve výsledku to znamená komfortnější práci, kterou mi může nabídnout profesionální vývojové prostředí. Ono těch novinek je v poslední době skutečně hodně. Například jsem zcela opomenul Borland C++ a veškeré desktopové aplikace teď vyvíjím zásadně ve Visual Studiu 2008. Zkrátka zkouším všechny aplikace a služby pro vývojáře od microsoftu jak jen to jde. Nevyjímaje webový portál MSDN.

Jedno pracovní odpoledne jsem pak strávil sledováním zajímavé přednášky z Developers Days na internetu o vývoji Live.com aplikací. Ať už chci nebo nechci, stává se ze mě další ovečka jedné obří korporátní společnosti – a popravdě je mi to úplně jedno. Microsoftí technologie mi v současné době dávají vše co potřebuji 🙂 Vývojová prostředí, kvalitní webové diskuse a studnici vědomostí – zdarma.

2 Responses to Přešel jsem

  1. Martin says:

    Souhlasím… mnoho lidí sice povykuje atd., ale mě Microsoftí produkty a zejména ty vývojové vůbec nevadí. Mnohdy jsou sice zamouchované a některé části obtížně stravitelné, ale ve výsledku a v celku fungující a robustní. Resp. na každý nedostatek existuje fičuráda anebo alespoň help. Pro příklad, kdo se kdy pojímal v ABAPu nad SAPem, jistě uzná, že najít help na supportu od SAPu anebo třeba od Microsoftu je rozdíl nebe dudy… a podpory a nápovědy od MS si na něm cením nejvíc. Není problém se něco dozvědět a sofort si nechat v examplu ukázat. Tohle má Microsoft prostě zmáknutý. Navíc jedna vlastnost se Microsoftu nedá upřít… vývoj a rozvoj… pokud dneska někomu nějaká funkcionalita chybí, může počítat s tím, že tam "zítra" bude. Názor není dogma a najdou se výhrady, ale obecně platí. :p

  2. Matěj says:

    Kdybych se nevěnoval hlavně PHP a neměl už draze zakoupenou licenci Adobe CS3 (ze které ani jako student už nemůžu zdarma přejít na CS4), Expression 2 by pro mě byl určitě mnohem zajímavější než teď – v současnosti ho mám v PC "jen" do počtu. Ale musím uznat, že vypadá slušně.

Zanechat Odpověď

