Microsoft Surface – skutečně je to tak úžasná technologie?

Microsoft při vývoji Windows 7 snad na žádné přednášce nezapomíná zmínit, že jejich operační systém podporuje dotykové obrazovky apod. Že je v tomto velice propracovaný. Ale jedná se skutečně o takovou revoluci? Nedovedu si představit stolní počítač, který by tuto technologii nějakým způsobem využíval. Kvalitní stolní počítač, který by se ovládal jen dotyky na obrazovku. Prozatím jsem totiž mohl být svědkem počítačů Micrososft Surface, které umí jen primitivní funkce jako posílání fotek na mobil, prohlížení map … a to je v podstatě všechno. Dozajisté je tato technologie v mnoha věcech zajímavá, ale na klasickou práci si to nedovedu představit. Třeba na psaní ve Wordu.

Je možné že jsem celou záležitost nějak špatně pochopil a motám k sobě věci co nemají nic společného. Ale nedává mi tohle smysl.

3 Responses to Microsoft Surface – skutečně je to tak úžasná technologie?

  1. Vladimír says:

    já si praktický využití dovedu představit – například u prodejce aut, drag&drop si na auto nataháš doplňky, vybereš barvu, zatočíš si modelem….určitě to není myšleno jako náhrada domácího PC, ale spíš jako preview technologie, která bude využitelná na různých specializovaných zařízeních pro konkrétní účely…

  2. Štěpán says:

    Asi’s na to kápnul 😉 Jen mě teď zajímá jedna věc: Microsoft Surface jsou stolní počítače (stolní jako že vypadají jako stůl), které jsem dělané přesně na tohle a pak tu mám Windows 7 a jejich podporu této technologie.

  3. Vladimír says:

    Surface jako HW je spíš designovej úlet, řekl bych…ALe Leoš Mareš si to asi koupí 🙂 A Win7 s podporou týhle technologie – to je prostě nějaká platforma, která se pro nějaký to jednoúčelový zařízení dá osekat. Tedy – tady máme nějaký ukázkový HW a k tomu SW platformu se širokým spektrem funkcí. A vy si (výrobci HW) vyberte, co z toho a jak implementujete do vašeho železa. BTW prodej Surface (i když asi malý) podle mě poskytne dost uživatelů pro bug reporting a jako zdroj informací pro vývoj další verze 🙂

Zanechat Odpověď

