Facebook

image Musím se přiznat, že když jsem si zakládal profil na Facebooku tak jsem mu moc nevěřil. Defakto jsem ho pokládal za zbytečnost. Za něco jako nedozrálý live.com – mýlil jsem se. Realita ukázala, že Facebook live.com nepředčí – protože jde o službu dost jiného druhu.

Za 3 dny občasného používání jsem si nashromáždil asi 15 přátel – ale nejenom přátele současné, ale i minulé nebo téměř zapomenuté. Což je hned to první co na něm musím pochválit – vyhledávání přátel. Kdyby měl na Facebooku profil každý, tak žádný pořad Pošta pro tebe prostě není potřeba :o).

Na Facebooku žádné blogy nejsou, neexistuje nic jako Facebook IM a pokud vím tak nenabízí ani email. Facebook je taky úžasně rychlý – díky AJAXovému prostředí, které je skutečně svižné. Takže nikdy netaháte ze serveru celou HTML stránku ale pouze aktualizujete nějaký prvek.

2 Responses to Facebook

  1. Miroslav says:

    ja ti rikal, ze facebook je dobrej 🙂

  2. Štěpán says:

    Mno netušil jsem, že tak moc :o)

Zanechat Odpověď

