Už měšuji

Jsem mobilní… Tvrdou práci dělám doma na pevném počítači, když chce však klient vidět nějaký výsledek, většinou beru notes a projekt mu ukážu někde u něj. Dlouhou dobu jsem pro tyto potřeby využíval Live Sync – synchronizace složek díky p2p technologii neměla chybu. Měl jsem tak hudbu, visual studio projekty, webovky a přednastavení Photoshopu jak na PC tak na notebooku stejné. Nicméně právě včera se mi konečně podařilo rozchodit Live Mesh a já mohu s chutí říci, že naplno mešuji.

Live Mesh jsem si nainstaloval zejména z potřeby nutné reinstalace Notebooku. Windows Vista jsou pro můj mobilní stroj přeci jen dost velký záhul a tak jsem si svou instalačku pomocí vLite ořezal od zbytečností a šlapou teď stejně svižně, jako stará XPčka. Zkusil jsem to, co popisoval v posledním Digitu Štěpán Bechyňský. Potřebné soubory jsem nasdílel na pevném počítači a na notebooku hned po instalaci nahodil Live Mesh klienta. Fungovalo to skvěle. Takže se mi teď do počítače sypou veškéré nutné fajly a všechno běhá jako na drátkách – potřebné soubory jsou ještě k dispozici díky skvělému Live Desktop a na vzdálený počítač se kdykoliv mohu přepojit – odpadá problém s nastavením práv pro vzdálenou plochu a řešení domén v síti. Stejně tak tato vzdálená plocha funguje všude po internetu i když je vzdálený počítač někde zamaskovaný za routerem. Inu Microsoft je zase o pár kroků před konkurencí 🙂

Zanechat Odpověď

