Miluji když

Ano, miluji když:

    1. Když mi program nabízí skvělé toolbary pro IE na zjednodušení mé práce
    2. Když mi chce nainstalovat další program
    3. Když mi změní mou vyhledávací službu
    4. Když mi program protlačí zcela automatický stahovač aktualizací, který se spouští ihned po startu systému
    5. Když po mě chce program registraci
    6. Když na mě po odinstalaci vyskočí webová stránka s dotazníkem: “Proč jste se rozhodl program odinstalovat?”

A co vy? Také milujete programy jednadvacátého století?

9 Responses to Miluji když

  1. Jirka says:

    Google? ICQ? 😀

  2. Štěpán says:

    Yahoo Widgets a podobný tomu spyware, adware a "sloware"

  3. Petr says:

    Všechno je to dneska jedna pakáž ty instalace.

  4. Štěpán says:

    Přesně tak! 🙂 Člověk už může v podstatě věřit jen velkým společnostem, které za své chování nesou určitou zodpovědnost – a hlavně peníze.

  5. C.P. says:

    To je jasná ideologie. "Chceš něco zadarmo? Tak nedržkuj…" 🙂

  6. Štěpán says:

    Člověk aby si dnes i programy dělal sám. Dřív ten Freeware aspoň za něco stál.Když už jsme tu tu diskusi tak trošku pěkně otevřeli. Nemůže mi někdo poradit s nějakým kvalitním emulátorem mechanik? Deamon Tools jsou už adwarem, Alkohol je shareware a Virtual CloneDrive zas chabne na výčtu podporovaných formátů.

  7. Matěj says:

    Deamon Tools je adware?

  8. Štěpán says:

    Deamon Tools přenastavuje domovskou stránku s reklamou, vyhledávání, instaluje toolbar. To je adware. Alespoň podle mého soudu.

  9. Matěj says:

    Nepopírám, že to je při instalaci možné nastavit, ale vždy mi to šlo vypnout – nevím ale, jestli mám nejnovější verzi. Já dřív používal Virtual CloneDrive, který zmiňuješ, ale upřímně – je daleko pomalejší a (jak píšeš) nemá takovou podporu formátů.

Zanechat Odpověď

