Je to tak…

Před pěti minutami vyšla nová finální verze IE8. http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx – jupí! 🙂

5 Responses to Je to tak…

  1. Lukáš says:

    Před hodinou jsem ho nainstaloval a teď jsem v něm po dlouhé době (měl jsem tu betaverzi ale tu jsem moc nepoužíval). Jediné na co bych si stěžoval je instalace. Kliknete na instalačku, začne to odebírat předchozí verzi, a potom to chce reset. Po resetu se to teprve začne instalovat a poté znovu restartuje. Není to trochu zdlouhavé?Pochválit musím rychlost a také nastavení hned po prvním spuštění.

  2. Štěpán says:

    Měl jsem také nainstalovanou. Ale RC1 a tu to při instalaci neodebíralo. IE8 se normálně nainstalovalo přes mou předchozí verzi a reset to chtělo až jako dokončení instalace.

  3. Matěj says:

    Betu to samozřejmě odebíralo, protože rozdíl mezi betou (pokud šlo o Betu 1) a RC1 je relativně velký, nicméně rozdíl mezi RC1 a finální verzí je prakticky nulový.

  4. Jirka says:

    imho finalni oproti RC1 přidala na stabilitě. Nebo je to jen subjektivní? 🙂

  5. Štěpán says:

    Nevím. Mě stejně dobře fungoval i onen Release Candidate. I když už jsem slyšel, že někomu RC1 padala vážně často…

Zanechat Odpověď

