Hrátky s pravdou

O svém názoru na TV Nova jsem již psal.

Po včerejším “zpravodajství” TV Nova u mě tato televize klesla ještě hlouběji. Aby se amatérští redaktoři a novináři s mozkem třináctiletých rozmazlených fracků smáli do obličeje o několik desetiletí staršímu a zasloužilejšímu umělci Landovskému, na to nemám žaludek. Viz: http://tn.nova.cz/red/celebrity/herec-a-havluv-kamarad-landovsky-ridil-opily-sproste-nadaval-policistum.html

Každý má přeci právo utrhnout se občas ze řetězu…

“Podle zákonů bulvární TV Nova však první, co musím jako profesionální novinář udělat, je to natočit a začít se tři-a-sedmdesáti letému herci smát do obličeje.”

Novu si připojuji do svého black-listu vedle ICQ proti kterým vedu soustavný boj. Sláva České televizi!

9 Responses to Hrátky s pravdou

  1. Matěj says:

    Nechci se zastávat pana Landovského, který pravděpodobně opravdu pil a pak usedl za volant, nicméně nemůžu si pomoct s pár komentáři – jednak, jedno pivo bych tak úplně neoznačoval za "podnapilost", jednak znám spoustu lidí, kteří si taky s pivkem dojedou z hospůdky domů (po nějaké lesní cestě) a jednak – nesnáším stupidně bulvární zpravodajství TV Nova, takže pak už není co řešit. Kdyby se u mě objevili redaktoři TV Nova, s chutí bych jim udělal daleko horší věci než pouhé mlácení baterkou.

  2. Štěpán says:

    Vadí mi prostě, když se do známých a pracovitých lidí dloubou kvůli každé pitomosti, co udělají. Normální člověk dělá mnohem horší věci a nikoho to nezajímá, ale jakmile nějaká známá osobnost trošku uklouzne, hned musí přispěchat nějaký novinář aby to dal do večerního vysílání a viděl to celý národ.

  3. Matěj says:

    Jenže ten celý národ si na něj pak ukazuje, přitom všichni dělají to samé – to je česká klasika, bohužel.

  4. Vladimír says:

    "jedno pivo bych tak úplně neoznačoval za "podnapilost", jednak znám spoustu lidí, kteří si taky s pivkem dojedou z hospůdky domů (po nějaké lesní cestě)" – i na lesní cestě může zabít člověka….BTW podle téhle logiky je tedy správné tvrdit, že když spousta lidí páchá násilné trestné činy, tak krádež vlastně nic není?

  5. Štěpán says:

    To netvrdím, ale nezdá se mi správné, že když všichni dělají tu samou věc a pak se přijde na to, že to podobnou blbost udělal i nějaký slavný herec či jiná osobnost, tak si na něj všichni začnou ukazovat prstem a říkat jak je špatný a zlý.

  6. Štěpán says:

    Aneb hnusný český alibismus – jinými slovy: Já nic, já muzikant.

  7. C.P. says:

    Krátce shrnu…Člověk typu pana Landovského určitě není po "jednom" opilý, protože s jeho zkušenostmi je to asi tak jako když já si dám rumovou pralinku.ALE… zákony, vyhlášky, pravidla platí pro všechny stejně. Ať jsem mediálně známá osobnost nebo traktorista místního JZD. Jak říká Vláďa: "I na lesní cestě může zabít člověka". I Landovský může zabít člověka.TV Nova = bulvár. – To klidně podepíšu.

  8. Štěpán says:

    Tak tak. Nova = Bulvár. Nova = stanice která nezná morální pravidla. Nic jí to neříká.

  9. Matěj says:

    Vláďa: Já jsem neřekl, že je to OK, já jsem se jen snažil poukázat na klasický fakt, na který diváci TV Nova zapomínají, a sice fakt, že ten před televizí je stejný/horší než ten v ní, kterého propírají.Vladimír: Nikdo netvrdí, že tomu tak není, ale opět platí výše uvedená "myšlenka".

Zanechat Odpověď

