Láska na celý život

Zase jsem si po dlouhé době pustil oblíbené scény ze Star Wars a zjistil jsem, že to ve mě vyvolává stejné pocity radosti, smutku, lásky a bolesti jako když mi bylo pět. Star Wars jsou prostě láska na celý život a to mi nikdo nezapře.

5 Responses to Láska na celý život

  1. Petr says:

    Jo, Leia v bikinách …

  2. Vladimír says:

    teda, chvíli mi trvalo, než mi došlo, kterou scénu máte na mysli….až Jabba mi otevřel oči 🙂

  3. Vladimír says:

    BTW hudbu co tam na pozadí hraje ta podivná kapela mám už léta jako vyzvánění v mobilu 🙂

  4. Štěpán says:

    Star Wars blues, jazz či co to je. Ale zní to suprově 🙂

Zanechat Odpověď

