Válka browserů na každém kroku

Postupem času začínám zjišťovat, že ona obří válka mezi IE, FF a Operou je mi mnohem více putna. IE 8 je vynikající prohlížeč a používám ho na svou práci jak na desktopu, tak na svém mobilním notebooku.

Pokud chci však, více než co jiného, brouzdat rychle, používám striktně Google Chrome s neuvěřitelně návykovým rozhraním.

Nicméně jsem zase chvilku koketoval s myšlenkou, že budu primárně využívat obří Operu. Opera je totiž přímým protikladem Google Chrome. Nevyznačuje se rychlostí, ale velikostí a počtem nabízených služeb. Má v sobě integrovaného BitTorrent klienta, Mail, poznámky, správce stahování, vynikajícího správce záložek a skvělého správce hesel. Navíc fungují zkratky Ctrl + Z na obnovení poslední zavřené záložky (takto se lze vracet neustále).

Firefox nepoužívám. Ačkoliv má rozhodně nejlepší podporu Addonů, tak jeho práci solidně zvládne poslední verze Internet Exploreru, která nabízí Akcelerátory a Webslices.

Faktem však zůstává, že na plné čáře dosud žádný prohlížeč nevítězí. Prostě využívám tři a jsem vlastně docela rád takto.

8 Responses to Válka browserů na každém kroku

  1. Lukáš says:

    Já používám Operu na brouzdání a čtení, Firefox na hraní Quake Live a IE 8 pro práci s Windows Live (v Opeře nevím proč mi skoro nic na Live nefunguje) a také pro správné načtení stránek které se v Opeře zobrazí špatně.Google Chrome nemám v počítači vůbec.

  2. Jiří says:

    Já jsem na tom trochu jinak. IE8 pro Live služby, a firefox pro zbytek. Sem navyklej že na firefoxu live služby neběžely jak měly, ale teď už je vše korektní, tak možná budu jenom FF positive. Nicméně FF je u mě o rychlosti. IE8 u mě nedosahuje rychlosti co FF. Například když něco vyhledám na Googlu, najde mi řekněme 20 výsledků, já je chci všechny otevřím v záložkách – ve FF jen prostě klikám na výsledky a panely se okamžitě otevírají, zato v IE8 musím chviličku počkat po otevření každého panelu, neboť mě prostě nestíhá. A to mi vadí.

  3. Štěpán says:

    A zkoušel jsi Chrome?

  4. Jiří says:

    Chrome jsem zkoušel, a používám jej, ale jen občas a v práci. Má pro tak akorát co potřebuju, žádný zbytečný věci navíc. Používal jsem jej i doma, ale pak mi došlo naco používat chrome, když jsem zvyklej na FF a doma na rychlím PC běhá i FF rychle A navíc se našly nějaké stránky, které chrome nezobrazil správně, takže vyhrál FF.

  5. Matěj says:

    V 90% případů používám IE8, pak eventuelně Firefox. Co píše Jirka, je pravda – Exploreru bohužel chvíli trvá otevírání dalších záložek, což je jediná věc, která mi na něm vadí, a to celkem silně. Samozřejmě mám v PC i Operu a Chrome + všechny verze IE (musím), ale ty otevírám jen na testování.

  6. Štěpán says:

    @Jirka: To s těma stránkam zní zajímavě. Nedávno jsem řezal a kódoval jeden design a Safari + Chrome na Webkitu byly jediní, kteří jej okamžitě vykreslily správně.

  7. Jiří says:

    ŠP: Někdo má a někdo ne…

  8. Nada says:

    Jsem zde náhodou a vidím, že se bavíte o prohlížečích. Prosím, poradíte mi? Mám problém s IE8. Navrtala se mi tam cizí domovská stránka (yieldmanager, bravias, ieframe apod.). Stejně tak se tyto stránky objevují během surfování jako další stránky pod prohlíženou stránkou. Nevím zda jsem to popsla dobře. Předem Vám děkuji za poradu. Zdravím.

Zanechat Odpověď

