Největším nepřítelem počítače je jeho uživatel

linux

Nemám rád české ajťáky. Nemám rád jejich programovací (ne)schopnosti v PHP. Nemám rád linuxáky. Nemám rád jak si honí ego a jak se snaží neustále rebelovat proti čemukoliv. A když není proti čemu tak proti MS. Proti tomu se dá rebelovat přece vždycky. Jak říkají že bojují proti zlu tím, že využívají volně širitelný software. Jak jsou věčně nespokojení a jak jen kecají, kde MS co posral apod.

Běžte všichni linuxový Ajťáci doprdele.

Ve svých čtyřiceti letech nevíte co je to IIS. Nechápete platformu .NET a nevíte jak se programujte s ASPčkem. Neznáte Visual Studio. Nevíte kde se nastavuje sdílení médií v Media Playeru. Nechcete Live Messenger, nesnášíte cokoliv od MS dříve než si to vyzkoušíte. Nesnášíte Windows 7.

Má o 20 pixelů vyšší panel a tak hned nadáváte jak vykradl KDE!

Stejnak jste všichni zasraný komouši. Do hajzlu s váma!

Note: Tohle samozřejmě neplatí na kluky ze Live sítě. O vás vím, že jste chytří 😉

10 Responses to Největším nepřítelem počítače je jeho uživatel

  1. Vladimír says:

    🙂 snaha o vyvolání flame? to neklapne, protože Linuxáci blogy na Live.com nečtou :-)))

  2. Vladimír says:

    BTW tak přemýšlím, co tě k napsání tohohle příspěvku dohnalo….v sobotu v půl třetí ráno, po volném pátku… 😀

  3. Radek says:

    Hej, se zrychtuj chlape. 😀 Není všechno MS ale ani cokoliv jiného vždycky zlaté. Klidně přiznávám Live messenger nechci, mám Pidgin a je uplně šumák kdo má jakou síť. Pidgin je zvládne všechny a já ani nepoznám přes kterou síť píšu. Až opustím dům, nainstaluju rodíčům místo XP Ubuntu. Proč? Protože ač se to nezdá… když se nebudou vrtat v nastaveních bude to pro ně jednodušší než XP (a navíc perfektní balíčkové instalace a udržování aktualních verzí aplikací je fakt skvělý). Jestli se dostanu na školu nebo se odstěhuju dost pouvažuju o Ubuntu taky. Je na něm zkrátka vše co chci. Ale jestli mě Win 7 přesvědčí svým RC. Budu klidně na nich. Každý má co chce. A nedávno po krátké ukázce Macbooku mě zaujal i MacOS. Kamarád si jej doteď pochvaluje jak mu systém perfektně běží. A co den mi říká že objevil nějakou novou fičuru. Jinak pokud ti vadí uřvaní linuxáci, myslím že se tímto příspěvkem celkem dostáváš na jejich uroveň.

  4. Štěpán says:

    Předně nechci vyvolávat žádný flame. Jen prostě nemám rád ty české poloprofíky co na ně neustále někde narážím. Většina lidí nesnáší MS a ani ho nechápe. Neví o něm nic.

  5. Štěpán says:

    Linux je jako rakovina. Je důležité proti němu neustále bojovat. Ty klidně buď na Linuxu. Na uživatele nenámítám nic. Ale nesnáším ten pohled na ty rádoby profíky, co si myslí, že používáním Linuxu bojují proti zlu. Proti jakému? MS není zlo a řada lidí to nedokáže pochopit. Mají jen tu prázdnou představu.Nějak to souvisí s tím co jsem psal už dříve na Pazderkovi kdysi před lety. Všichni jen nadávájí na MS a ameriku. Ale konkrétně MS tohle nadávání dost ubližuje.Já jsem tu jako jakási protiváha těhle nespokojenců.

  6. C.P. says:

    Neber to Štěpáne osobně, ale přijde mi to jako "nevyvážená protiváha". Nepřijde mi to ani jako "dobrá reklama za dobrou věc". Pamatuj si, že pokud chceš něco obhajovat, neměl by si obhajobu založit na s/prostém útoku na proti stranu. Měl by sis pamatovat, že si při své obhajobě nesmíš protiřečit…"Linux je jako rakovina. Je důležité proti němu neustále bojovat." (X) "nesnáším ten pohled na ty rádoby profíky, co si myslí, že používáním Linuxu bojují proti zlu"Ano, já také nemám rád lidi, co něco předpojatě automaticky kritizují, protože to je od MS nebo Linux, protože to je americké, ruské, německé nebo od Číňanů, nemám rád lidi, kteří předpojatě odmítají projít kolem člověka jen protože má barvu kůže černou, bílou, žlutou nebo fialovou s růžovýma puntíkama.Tak se tak nechovej a až zase nebudeš mít ve 3h ráno co dělat, zapřemýšlej nad latinským slovem: "Liber" 😉

  7. Štěpán says:

    Hvězdo, jsem rád že jsi se ozval. Tvé komentáře v sobě vždycky nesou velkou dávku pravdy a nutí člověka k zamyšlení. A to je přesně to, co teď aktuálně potřebuji jako sůl.Určitě máš v mnohém pravdu. Určitě nedělám tímto Microsoftu dobrou reklamu a určitě tím nevypadám před ostatními jako bůhvíjak inteligentní člověk. Nicméně bohužel k tomu všemu žiju právě tam, kde na přemýšlení není moc čas 😦 Linuxáky potkávám denně. Žijí všude okolo mě, míjím je každý den když nakupuji, když jezdím na kole a když chodím do školy. Tento článek je pouhým řvaním do prázdné sklenice. Potřeboval jsem si někde prostě vyřvat své myšlení. Za poslední měsíce jsem prostě šíleně zradikalizoval. Jsem špatný, blbý a surový a mé články o Linuxu jsou takové.

  8. Lukáš says:

    Malý OT: ten článek který Štěpán zmiňoval se jmenoval ,,Kde se bere ta nenávist?". Dodnes si na něj pamatuju :)Já takové linuxové extrémisty nepotkávám, sám proti linuxu nic nemám (to bude asi tím že jsem na něm ještě nedělal).

  9. Jiří says:

    Ne všichni jsme stejní. Všichni to víme. Stejně jako cikáni. Může jich být hodně co kradou, ubližojou, a jsou denně v televizi, ale taky to můžou být naši kamarádi, přátelé, a třeba i rodinní příslušníci. A stejné je to s linuxem. Ne každý rádoby linuxový ajťák pokřikuje na MS. Já s jedním dělám, tak to musím vědět. To, že si se chtěl vyřvat, to se pochopit dá, a řekl bych i, že je to vpořádku, vždyť jsi na vlastním blogu, ale raději u toho mluv slušně. On ne každý by to mohl vzít jako máchnutí do větru, pokud jej urazíš.

  10. Mikuláš says:

    já se nějak neradikalizuju dle toho co používám. asi to bude tím že pc není pro mne ničím víc než nástrojem k práci, komunikaci a k zábavě. nyní mám na svém ntb nainstalovány (jeho)visty a jsem spokojený – maturu jsem na nich zpracoval, programy jedou nepadá to.. na im požívám mirandu se třemi protokoly a ta mě v tuto chvíli taky nesere.. prostě pc je pro mě vždy jen věcí né smyslem života

Zanechat Odpověď

