Lži a faleš

Již dříve jsem popisoval svůj boj proti ICQ. Po asi tříměsíčním používání, kdy mám Live Messenger nastaven jako jediný kecálek se podařilo to, co většina nevěří že jde. Dostal jsem všechny své důležité kontakty na Live Messenger.

Kdyby vám někdo tvrdil, že na Live Messenger nikoho nezachytíte a kdyby svoje tvrzení podporoval argumentem, že celosvětově vede ICQ, protože to říká jeho kamarád, zásadně mu nevěřte – jsou to lži a faleš. Live Messenger používat jde a to na mnohem vyšší úrovni než ICQ i se všemi kontakty.

live messenger

8 Responses to Lži a faleš

  1. Vladimír says:

    dyk to říkám furt…a když mi někdo tvrdí, že se z ICQ nehne, tak mu říkám, že v tom případě pro mě není důležitej kontakt 🙂

  2. Štěpán says:

    Popravdě to řeším úplně stejně 🙂 Byť je to řešení radikální, ale naprosto v pořádku. Nebudu si kvůli jednomu kontaktu do svého PC instalovat viry.

  3. Jiří says:

    Takže QIP je vir! Grrrr….

  4. Matěj says:

    Původně jsem to chtěl taky udělat, ale – jako spoustě lidí – mi to nedalo. Prostě jako primární "kecálek" používám WLM, protože je opravdu nejlepší – i když něco neumí, velice rád ho používám – dobře vypadá, pohodlně se ovládá – to je ono! Pro ICQ mám, jak jsem už někde psal, QIP.

  5. Vladimír says:

    JE: QIP je nelegální – používá ICQ protokol bez svolení AOL

  6. Jiří says:

    QIP je nelegální. Znovu. Takže QIP je vir? (Dle mě je QIP ten nejlepší IM, kterej si poradí s ICQ sítí.)

  7. Štěpán says:

    Všechno co používá ICQ je vir.

  8. Vladimír says:

    správně, je potřeba prezentovat dostatečně jednoznačný postoj, který umožní oponentům zaujmout opačné stanovisko aniž by se sami ve svých očích "shodili" 🙂

Zanechat Odpověď

