RH je pokrytec

Tím asi neříkám nic nového, ale přesvědčil jsem se o tom na vlastní kůži právě včera. Co jsem udělal, že jsem to zjistil? Zkusil jsem s RH nesouhlasit. Popř. jej trošku poopravit. Ve svém posledním článku 10 důvodů proč je Apple mnohem horší než jiné společnosti v kroku tři říká doslova toto:

Apple si na tom postavil svoji marketingovou politiku. Je schopen přechod na Intel procesory oslavovat téměř fašistickými slovy "dosud byl Intel CPU uvězněn v malých tupých boxech, ale až počítač od Apple mu umožní ten jediný správný rozlet!". Nevím jak vy, ale já v tom slyším odkaz na tu "jedinou správnou rasu".

Nezapomněl jsem slušně pana Hulána upozornit na to, že především právě on využívá takových větných skladeb. Stačí si onen název Apple v horní větě zaměnit za Microsoft a jde o větu jako vystřiženou z MyEgo. Myslím že je dobré si nejdříve umět zamést před vlastním prahem než začneme někomu vyjadřovat náš negativní názor na něj či na ono.

Jak jsem čekal, můj komentář byl odebrán. Zřejmě porušoval jedno z nepsaných pravidel o inteligenci a morální únosnosti jeho ega. A asi rovnou to nejvyšší: V žádném případě se nesnažit nesouhlasit s RH.

RH se tímto pro mě stal pokrytcem, který není schopen se inteligentně bránit. Ačkoliv fašistické a komunistické praktiky zcela odsuzuje, sám je prosazuje na svém blogu a používá proti chytřejší skupině komentujících lidí, než je on sám.

10 Responses to RH je pokrytec

  1. Vladimír says:

    Kacíř! Na pranýř s ním! Odvážil se nesouhlasit s tím, jehož jméno se nevyslovuje! Třikrát fuj! 😀

  2. Jiří says:

    No, tak to je vo hubu 🙂

  3. Jiří says:

    A to tě jako nezažaloval???

  4. Petr says:

    Internetový soud po poradě rozhodl takto: Štěpán Pazderka je kacíř a opovážil se hanit velikost toho, jehož jméno se nevyslovuje, a jakožto takový vylučuje se navždy ze řad internetových a vůbec ze společnosti známých a blogujícíh lidí.:-D

  5. Vladimír says:

    ad ty pláště – nafouká to sice správně, ale pak opře kolo o radiátor a diví se, že mu bouchnou 🙂

  6. Matěj says:

    Štěpán: Jako teď fakt už nevím… člověku s čísly 150 (IQ), 3 (GHz) a 35 (cm) se neodporuje ;-).

  7. Vladimír says:

    Matěj: neprohodil jsi ta čísla? (150Hz), 3 (cm) a 35 (IQ)??

  8. Matěj says:

    Vláďa: No, možný je všechno 😉 – Radek je známý extrémista…

  9. Štěpán says:

    @JE: Nezažaloval 🙂 Ale jestli si tenhle článek přečte, tak určitě zažaluje.

  10. C.P. says:

    Já bych vás zažaloval všechny už kuli těm 3cm 🙂

Zanechat Odpověď

