Je hotovo

10 Responses to Je hotovo

  1. C.P. says:

    Pěkné, moc pěkné webovky a co se týče obsahu, chválihodné… 🙂

  2. Štěpán says:

    Děkuji, moc děkuji 🙂 Obsah si spravuje spíše klient. 🙂

  3. C.P. says:

    Já myslel jako ideu obsahu 🙂 Nebo jinak řečeno, podstatu Tvého "trestného" skutku… 🙂

  4. Matěj says:

    Vypadá to pěkně – graficky velmi povedeně, vyváženě, ale hlavně vhodně – opravdu dobrý! Jen ta animace se mi nelíbí, nebo spíš jinak – hlavně se mi nelíbí zvuk, jinak moc fajn.

  5. Štěpán says:

    Zvuk si vyžádal klient. V dnešní době je to už dost strašlivá věc, ale jak se říká, náš zákazník náš pán. 🙂

  6. Jiří says:

    Tak to já vidím pouze "Fatal Error" 😀

  7. Štěpán says:

    Zkus to vícekrát – hosting jim tam nefunguje úplně ideálně.

  8. Jiří says:

    JJ. Konečně až teď odpoledne se mi na to podařilo najet. Stránky to jsou pěkný, už aby byly víc zaplněný. Zatím tam je pod každým odkazem pár řádků. Mám radši, když jsou věci rozepsané. Zvlášt, pokud se honosí nápisem "Je nám ctí spravovat nejstarší restauraci v královském městě Slaný". Někde jsou jen dva tři řádky, a to mi připomíná (nevím proč), levné stránky na e-shopy s elektronikou.Jinak, grafika se mi líbí, je taková Pivařská. Barvy Plzně :-).

  9. Štěpán says:

    Si piš 🙂 Však je to plzeňská hospoda. Ten obsah je mi jasný – teď už si to spravuje přímo zákazník a všechno obsahově závisí na něm. Funguje to na WordPressu.

  10. Jindřich says:

    je to cool, líbí se mi to

Zanechat Odpověď

