Kterak Štěpík o nový telefon (ne)přišel

Znáte to ne? Neoficální ROM, hacking SPL a bootloaderu a všechny takové ty věci okolo HTC telefonů. kterým skoro nikdo nerozumí. Inu nechal jsem se zlákat pěknou vizí funkčního a nadupaného, rychlého telefonu a provedl na svém novém HTC HSPL hack. Neptejte se mě co to znamená – já to taky skoro nevím. Jediné co vím je to, že s takovou přicházím o záruku na telefon. Ale překvapivě jsem se to dozvěděl až potom, co jsem to provedl. A od té doby samé problémy. Po startu zařízení nazelenalé barvy (jako když vypadl jeden barevný kanál). Spravilo to upsání a probuzení telefonu. Co už ale spravit nešlo byl fakt, že po 20 sekundách od startu měla potřebu přestat reagovat dotyková vrstva telefonu (ačkoliv  systém běžel dál). Faktem je, že u telefonu, který se ovládá jen a pouze dotykem je to trošku problém.

Servis jako alternativa odpadl ihned. Jednak nerad pouštím svou techniku z ruky někam do cizích končin na dlouhé dny a druhak by mi to v servisu hodili na hlavu. Stroje s neoficiálními ROM a hacknutým SPL řešit nebudou.

Rozhodně se mi nechtělo si ze svého drahého telefonu udělat drahé těžítko na dokumenty. Zkrátím to: Byly to čtyři hodiny úmorného slídění na fórech a hledání oficiálních ROM. Našlo se, nainstalovalo se a jelo se dál. Uf. Ale bylo to pro mě zážitek na celý život. Neoficiální ROM? Raději ne.

13 Responses to Kterak Štěpík o nový telefon (ne)přišel

  1. Petr says:

    Která ruka to byla? Plesk!

  2. Lukáš says:

    Tipuju že ta pravá. Jak bylo řečeno v HIMYM: některé chyby se musí udělat, aby jsme věděli že to jou chyby které už nemáme dělat. (nebo tak nějak, díval jsem se na to včera).BTW já se bál že dneska přijdu o notebook. Čekal jsem na zastávce (Náměstí svobody) a nějací cikáni kteří tam přijeli autem PRÝ okradli asi 20tiletou holju o mobil. Potom co ji začla nadávat jí cikánka několikrát bouchla a kopla rychle odkvačili. Já je viděl jí mlátit, zbytek jsem slyšel od drben v buse.

  3. Štěpán says:

    158!

  4. Vladimír says:

    Lukáš: a jako pravý chlap jsi se do toho vložil, 2-3 jsi sejmul a získal si vděk slečny a respekt okolí, nebo jsi jenom postával a nedělal nic, protože se to netýkalo tebe?

  5. Jiří says:

    LT: Měl si tam skočit, a jako Bruce Lee letmými a tvrdými udery nepřítele zkolit.

  6. Jiří says:

    Áááá, Serža byl rychlejší.BTW je lepší dostat na hubu a následně vzít za vděk "pohostiností" zachráněné, než útect?

  7. Vladimír says:

    já nevim, já bych se musel stydět sám před sebou, vidět jak holka dostává na hubu od party <kohokoliv> a nezasáhnout…

  8. Lukáš says:

    Štěpán: policie tam přijela do několika minut, půjčil jíh o holka která tam byla s níVladimír: nevložil jsem se do toho, útočila na ní jenom jedna, a nic jí neudělala (tím myslím zranění).Jiří: myslím že by se pohostinost moc nekonala, pokud jí doopravdy ukradli mobil. A neutíkal jsem, autobus mi jel později.Spíš mě zarazilo že nezakročil vůbec nikdo, bylo tam minimálně 50 lidí. Za tože jí mlátila si vlastně může sama, kdyby tam neřvala že to jsou zmrdi cikánský tak tam na ní nevlítne. To řvala na nějaký dvě holky, který sice nevypadaly jako cikánky, ale taky se nasraly. Opravdu nevím, jestli jí někdo okradl, to jsem jenom slyšel od těch bab. Ty mě taky zarazily tím že říkaly že by se nebály, a ta jedna prý měla v kabelce 2 spreje…

  9. Lukáš says:

    Koukám že mi nějak vypadávají znaky.Štěpá: policie tam přijela do několika minut, mobl jí půjčila holka která tam byla s ní.

  10. Vladimír says:

    Lukáš: "Spíš mě zarazilo že nezakročil vůbec nikdo, bylo tam minimálně 50 lidí." – v tom je právě ten alibismus současný doby, nikdo nic neudělá a jen argumentuje tím, že dalších X lidí taky nic nedělá….Podle mě to chce jen trochu osobní zodpovědnosti a odvahy, hnout VLASTNÍ prdelí a udělat to sám. Ano, je to občas risk – a o to si to zaslouží větší uznání.

  11. Anthony says:

    Není oficiální ROM přímo na stránkách HTC?

  12. Vladimír says:

    oficiální ROM je ke stažení zde:http://www.srnm.cz/stazeni/rh/RH0809.pdf

  13. Jiří says:

    LT: Koukám, už to z tebe leze, podrobnosti, detaily…. nic není takové, jak se zdá…

Zanechat Odpověď

