HTC Touch HD dokáže nahradit klasický fotoaparát

Tábor v Eši u Pacova 097

To co vidíte nad tímto textem je skutečně vyfoceno telefonem HTC Touch HD – nekecám.

 

Poslední tři týdny jsem strávil na dětském táboře v Eši u Pacova, kde jsem byl zaměstnaný jako vedoucí jednoho z oddílů. Ve volných chvílích, kterých bylo poskrovnu, jsem fotil. O fotky, které jsem típnul se s vámi podělím zde a často mi osobně jejich kvalita doslova vyrazila dech.

 

HTC Touch HD mi tak teď plně nahrazuje nejen kapesní MP3, ale i klasický fotoaparát.

2 Responses to HTC Touch HD dokáže nahradit klasický fotoaparát

  1. Vladimír says:

    no, slečna je roztomilá…ale to by asi byla i bez HTC Touch HD 🙂 Fotky jsou na telefon velmi dobrý, ale mají klasický neduh minifoťáků = malou hloubku ostrosti, která je daná malou světlostí objektivu….a s tím nic neuděláš 😦

  2. Jiří says:

    K titulku: Těžko! 🙂

Zanechat Odpověď

