Kladno zůstává modré

Ale tak to víte, že se zajímám o politiku. Volím zásadně vždy, když to jde a také vždy vím koho a kam volím a o jaké volby jde. Chápu rozdíly mezi volbami do městského zastupitelstva, do senátu, do poslanecké sněmovny nebo do Evropského parlamentu.

V čem jsem se ale neorientoval nebo resp. nepochopil princip voleb právě do zastupitelstva.

Poslední volby do zastupitelstva jsem volil TOP 09 – ne ani tak kvůli osobnosti, kterou TOP 09 předkládali (věřte mi věděl jsem jen, že je to další usměvavá tvář z billboardů), ale volil jsem je spíše jako stranu a musím říct, že jsem nejspíše volil špatně nebo ne zcela správně. Ne že by pravicová orientace byla špatná. Ta byla dobrá, ale špatně jsem zvážil k čemu ty volby jsou a že se zde mají volit lidé nikoliv strany. Pokud tedy takto volit můžeme a víme, že ne všichni kandidáti jsou vepřové hlavy. A hle! Naštěstí v křesle primátora nejspíš zůstane Dan Jiránek. Hodně jsem pak litoval, že jsem mu nedal hlas rovnou u voleb, protože kdybych byl více informovaný o tom, jaký fajn a dobrý chlap to je tak bych volil jedině modré a jeho a mohl bych se tím teď vychloubat tady a na Facebooku, ale vychloubat se za našeho primátora budu i tak! Veselý obličej

Naštěstí Kladno bylo moudré a modré zvolilo znovu i beze mě s poměrně velkým rozdílem oproti ČSSD přes 12 procent. Wow! Jak je vidět, lidé jsou spokojeni.

Zanechat Odpověď

