Nebuďte ovečkami svému operátorovi

Před časem jsem s pár přáteli z MFF UK kupoval v Praze páteřák na lyže. Samozřejmě se naše diskuse od obecných témat časem přesunula k IT. Začali jsme pak ale řešit internetová připojení na mobilní telefony. Trochu mě překvapilo, že O2 nabízí za 160 Kč měsíčně připojení k internetu na telefon přes 3G bez FUPu. Tedy nejste nijak omezování a to ani při tetheringu (tedy připojení na PC přes telefon)

Protože mobilní internet využívám často – a velice rád bych si někdy zabrouzdal i přes PC začal jsem to řešit celkem radikálně. Vypověděním smlouvy a změnou operátory na O2. Netrvalo dlouho a zavolala mi velice milá paní z T-mobile, že mi nabízí internetový tarif s FUPem 1024MB v obvyklé ceně 500Kč/měsíc bez jakýchkoliv poplatků na rok. Inu bral jsem – protože vím, že 1GB stejně nikdy nevyužiji a když je to zadarmo…. proč ne! Mrkající veselý obličej

Co z tohoto jednoduchého příběhu plyne za ponaučení? Nebojte se pohrozit a váš operátor Vám půjde na ruku.

Napsat komentář